Norge er seriedømt for menneskerettighetsbrudd i Den europeiske menneskerettsdomstolen (EMD), og nylig konkluderte til og med FN med at barnevernet i Norge er rasistisk.
Nylig holdt den norske menneskerettsjuristen Marius Reikerå en tale i FN i Geneve om de systematiske menneskerettighetsbruddene i Norge.
Under talen understreker Reikerås blant annet at Norge i tillegg til å bryte menneskerettighetene også nekter reparasjon etter man er funnet skyldig i krenkelser.
StoppBarnevernet.com trenger din hjelp for å stoppe lovbruddene, overgrepene og dødsfallene i barnevernet. Vi trenger din støtte. Klikk her for å se hvordan du kan hjelpe.
Husk også å del sakene på sosiale medier! Vi er på flere sosiale plattformer, se hvordan du kan følge Stopp Barnevernet på sosiale medier.