Vi flagger på halv stang hver søndag i stille markering – over at Grunnloven vår er tilsidesatt! Protokoll 31 i EØS avtalen gir EU styringsretten over 6 store sektorer som før oktober 2019 var nasjonale: Landbruk, transport, bygg, avfall, skog og arealforvaltning!
Grunnloven vår er dermed grundig tilsidesatt. Disse sektorene er på vei inn i en tvangstrøye som gjør det vanskelig å klare seg. Det vil påvirke oss alle! Sluttfasen i agenda 2030 er på oppløpssiden, og vår hverdag vil bli dramatisk annerledes de kommende årene.
Derfor sørger vi – derfor flagger vi på halv stang!
Hva med menneskerettene i Norge?
Men hvordan står det til med menneskerettighetene i gamle Norge? Hver uke vil vi løfte frem en historie fra Norge til ettertanke og med nestekjærlighet. Denne søndagen vil vi alle sende lys og nestekjærlighet til Yehya og Fadia i Drammen når flagget heises på halv stang.
Yehya og Fadia blir fratatt barna sine den 25 november 2014. Barna benekter vold i heimen og den medisinske undersøkelsen samme kveld viser ingen merker etter fysisk vold på noen av ungene. Shada sier konkret – “mamma er nesten aldri sint, pappa slår aldri”.
14 dager senere blir en vettskremt 11-åring brakt inn i dommeravhør i Bergen. Shada har ikke med seg en tillitsperson slik loven krever. Etter å ha svart “eg husker ikkje” på flere spørsmål pauses avhøret. Hun tilbringer 10 minutter på gangen, med barnevernsrepresentantene som følger henne. Når hun kommer inn igjen, svarer hun ja på alle påstander dommeren fremsetter!
Tok barna på falskt grunnlag
Dette avhøret er eneste “bevis” på barnemishandling. Yehya dømmes i 2 rettsinstanser til 2 års fengsel for barnemishandling, Fadia dømmes til 15 måneders fengsel. De må begge betale barna sine kr 300.000,- i erstatning. Rentene begynte å løpe når soningen startet. Dette resulterer i økonomisk ruin for Yehya og Fadia.
Yehya får beskjed om at Shada er drept to dager etter at datteren døde. Dødsfallet omgjøres til selvmord og etterforskes aldri!
Siste tekstmelding Shada skriver den dagen hun dør; “når får eg sjå familien min – mamma og pappa?”
PÅ SØNDAG SENKER VI FLAGGET PÅ HALV STANG FOR NORGE OG FOR YEHYA OG FADIA!
StoppBarnevernet.com trenger din hjelp for å stoppe lovbruddene, overgrepene og dødsfallene i barnevernet. Vi trenger din støtte. Klikk her for å se hvordan du kan hjelpe.
Husk også å del sakene på sosiale medier! Vi er på flere sosiale plattformer, se hvordan du kan følge Stopp Barnevernet på sosiale medier.