Podcast: Norge dømt 37 ganger i EMD siden 2018

marius reikerås

Den internasjonalt anerkjente norske mennesrettsjuristen og menneskerettighetsaktivisten Marius Reikeras var gjest hos podcasten til Iolanda Menino. Der kunne han avsløre sensasjonelle tall om norsk barnevern.

I den engelskspråklige podcasten avslører Marius Reikerås at Norge har blitt dømt 37 ganger i Den europeiske menneskerettsdomstol (EMD) siden 2018.

LES OGSÅ:  Video: Tillatt å avbilde ansatte i barnevernet

Marius Reikerås mottok NCHR/NKMR 2018 æresdiplom for profesjonell tapperhet, medfølelse og humanitært engasjement.

StoppBarnevernet.com trenger din hjelp for å stoppe lovbruddene, overgrepene og dødsfallene i barnevernet. Vi trenger din støtte. Klikk her for å se hvordan du kan hjelpe.

LES OGSÅ:  Video: Korrupsjonen i Norge eksponeres i Sverige

Husk også å del sakene på sosiale medier! Vi er på flere sosiale plattformer, se hvordan du kan følge Stopp Barnevernet på sosiale medier.

Om skribenten: Media

Nyheter fra medier som NRK, TV 2, Dagbladet og VG samt sosiale medier som Facebook, Spotify, YouTube og TikTok om barnevernet.

Anbefalt for deg