Galskap og narsissisme i barnevernet

stopp barnevernet

Galskapen med narsissistiske holdninger i barnevernet vil ingen ende ta. Men det er ikke ondskapen i systemet som er samfunnet sitt største problem.

Det er allmuen sin taushet og dermed aksept for maktovergrep som vold, seksuelle overgrep og selvmord.

LES OGSÅ:  Barnevernet "ser ikke" barna som vil hjem

Vi kan ikke akseptere galskapen i barnevernet

Få bryr seg så lenge uretten ikke rammer dem selv. Den såkalte fjerde statsmakten fungerer ikke.

Mediene er tvert om redde for å sette søkelys på vårt dysfunksjonelle barnevern. Dermed er media medskyldige i maktovergrep og grove kriminelle handlinger fra makteliten

LES OGSÅ:  Barnevernet traumatiserer tusenvis av barn hver jul

StoppBarnevernet.com trenger din hjelp for å stoppe lovbruddene, overgrepene og dødsfallene i barnevernet. Vi trenger din støtte. Klikk her for å se hvordan du kan hjelpe.

Husk også å del sakene på sosiale medier! Vi er på flere sosiale plattformer, se hvordan du kan følge Stopp Barnevernet på sosiale medier.

Avatar photo

Om skribenten: Ove Knarvik

Politiker i Verdipartiet, barnevernsoffer og barnevernskritiker.

Anbefalt for deg