Barnevernsaktøren Næromsorg Vest har mistet lisensen til å drive institusjoner etter det Bufetat omtaler som alvorlige brudd på barnevernloven.
Næromsorg mister nå godkjenningen etter alvorlege brudd på loven, opplyser nettavisen Stord24.
Artikkelen nevner også at det i slutten av september brant i en barnevernsinstitusjon på Stord som skal være drevet av selskapet Næromsorg Vest.
StoppBarnevernet.com trenger din hjelp for å stoppe lovbruddene, overgrepene og dødsfallene i barnevernet. Vi trenger din støtte. Klikk her for å se hvordan du kan hjelpe.
Husk også å del sakene på sosiale medier! Vi er på flere sosiale plattformer, se hvordan du kan følge Stopp Barnevernet på sosiale medier.