Fikk være fostermor men fratatt eget barn!

facebook

En kvinne har publisert en sjokkerende historie på Facebook. Barnevernet i Bodø mente hun var god nok som fostermor – men ikke som mor. Kvinnen hadde tre egne barn, men bare det ene barne ble tatt.

Hele skandalen virker helt uforståelig. Med mindre man innser at barnevernet driver med menneskehandel.

LES OGSÅ:  Statsbudsjettet: Psykisk helse satt på pause

– Jeg hadde et fosterbarn boende hos meg, godkjent av Bv Bodø, da samme Bv bestemte seg for å sende det ene barnet mitt til fosterhjem fordi de mente jeg ikke hadde god nok omsorgsevne.

LES OGSÅ:  Barnevern: Akademikerne vil ha mer penger

Kvinnen fortsetter:

– De to andre biologiske barna fikk også bo hjemme, bare det ene barnet som ble bortført…, sier kvinnen på Facebook.

Hvordan kan man ta barnevernet seriøst når slike ting skjer?

StoppBarnevernet.com trenger din hjelp for å stoppe lovbruddene, overgrepene og dødsfallene i barnevernet. Vi trenger din støtte. Klikk her for å se hvordan du kan hjelpe.

LES OGSÅ:  Støre er personlig ansvarlig for menneskehandel i Norge

Husk også å del sakene på sosiale medier! Vi er på flere sosiale plattformer, se hvordan du kan følge Stopp Barnevernet på sosiale medier.

Om skribenten: Media

Nyheter fra medier som NRK, TV 2, Dagbladet og VG samt sosiale medier som Facebook, Spotify, YouTube og TikTok om barnevernet.

Anbefalt for deg